. |
|
1. CALCULATORUL ESTE ZGOMOTOS LA PORNIRE ŞI SE
BLOCHEAZĂ DES?
- încercaţi sa curaţaţi ventilatorul
sursei, prin exterior, fără a demonta calculatorul;
- în cazul în care zgomotul este persistent
şi provine din interiorul carcasei vă recomandăm să solicitaţi de
urgenţă un specialist! Este foarte
posibil ca ventilatorul procesorului (sau al plăcii video) să fie
blocate de praf.
- dacă calculatorul Dvs. se blochează des,
aparent fără motiv, recomandarea este să consultaţi un specialist
cât mai repede cu putinţă! Aproape sigur ventilatorul procesorului
este blocat de praf şi riscaţi să-l ardeţi din cauza supraîncălzirii.
NU SE RECOMANDĂ SĂ REALIZAŢI SINGURI
OPERAŢIUNEA DE CURĂŢARE!
|
|
2. CALCULATORUL DVS. MERGE
GREU?
(răspunde cu întârziere la comenzi, nu deschide unele
programe, se blochează):
- vizualizaţi spaţiul liber de pe discul pe
care este instalat sistemul de operare (Windows) - dacă spaţiul este
sub 500Mb, se recomandă:
- dezinstalaţi
programele care nu mai sunt necesare (Start->Control Panel->Add
Remove Programs) şi alegeţi din listă;
- ştergeţi
toate fişierele existente în folderul Windows\Temp;
- ştergeţi fişierele temporare ale browserului Internet explorer
(Tools->Internet Options->General şi alegeţi butonul Delete din
dreptul textului "Delete temporary files, history...");
- eliminaţi eventualii viruşii cu o scanare
cu un antivirus (on-line aici)
sau instalaţi un antivirus de aici;
mai multe detalii găsiţi aici;
- dacă problemele nu se rezolvă, contactaţi
un specialist.
3. YAHOO MESSENGER SE ÎNCHIDE ŞI SE REDESCHIDE DE MULTE ORI?
- eliminaţi eventualii viruşi cu o scanare
cu un antivirus (on-line aici)
sau instalaţi un antivirus de aici;
mai multe detalii găsiţi aici;
- dezinstalaţi Yahoo messenger şi reinstalaţi
de aici;
mai multe detalii găsiţi aici;
- dacă problemele nu se rezolvă, contactaţi
un specialist.
4. INTERNET EXPLORER NU FUNCŢIONEAZĂ?
- eliminaţi eventualii virusi cu o scanare
cu un antivirus (on-line aici)
sau instalaţi un antivirus de aici;
mai multe detalii găsiţi aici;
- încercaţi să utilizati un alt browser de
internet ca: Google
Chrome, Mozilla
Firefox, Opera
sau altele; mai multe detalii găsiţi aici;
- dacă problemele nu se rezolvă, contactaţi
un specialist.
EVITAŢI:
- să folosiţi calculatorul (mai ales NU navigaţi pe internet) fără un
antivirus activ;
- să deschideţi mesaje primite prin email de la persoane necunoscute;
- să deschideti mesajele primite prin Yahoo messenger de forma 'Poze
...' sau 'Pictures ...' urmate de un link fără a întreba persoana de la care
l-aţi primit dacă v-a trimis aşa ceva;
- să deschideţi fişiere după ce aţi fost avertizat de antivirus că ar
putea fi infectate cu viruşi;
- să navigaţi pe pagini de internet tip warez, hack, crack;
- să instalaţi programe fără să ştiţi ce fac;
- să lucraţi pe un calculator care nu funcţionează corect;
- să "uitaţi" să-i faceţi "toaleta" (curăţarea)
periodică - cel puţin o dată pe an, în prezenţa unui specialist;
- ÎN SPECIAL: SĂ NU UTILIZAŢI CALCULATORUL atunci când vă face diverse probleme
(dintre cele enumerate mai sus sau altele). Aveţi toate şansele să
fiţi nevoiţi să vă cumpăraţi altul.
ATENŢIE!! NU ÎNCERCAŢI FĂRĂ
SUPRAVEGHEREA UNUI SPECIALIST:
- NU INSTALAŢI SINGUR SISTEMUL DE OPERARE (WINDOWS) DACĂ NU AŢI
MAI FĂCUT-O!
- NU ŞTERGEŢI FISIERE CU EXTENSIILE .DLL, .EXE SAU .COM FĂRĂ SĂ
FIŢI 100% SIGURI DE ASTA!
- NU STERGEŢI SUB NICI O FORMĂ FIŞIERUL NTLDR, FĂRĂ EXTENSIE, DE PE
RĂDĂCINĂ!
- NU MONTAŢI/DEMONTAŢI COMPONENTELE ÎN/DIN CALCULATORUL DVS.!
|
|